20151123-MG
Augustów, 2015-11-20
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 02/2015. Nazwa zadania: Dowożenie uczniów autobusami do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Augustów
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
Adres zamawiającego Wojska Polskiego 54
Kod Miejscowość 16-300 Augustów
Telefon: 87 6422240
Faks: 87 6432240
adres strony internetowej http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/
adres poczty elektronicznej zoes@neostrada.pl
Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej powyżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 54 ). Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem zamówienia jest: dowożenie uczniów autobusami do szkół podstawowych i gimnazjów w obrębie gminy Augustów wraz z zapewnieniem opieki nad nimi w trakcie przewozu. Ilość tras 6. Łączna ilość kilometrów do przejechania w ciągu dnia na wszystkich trasach - ok. 606 km. Pod pojęciem "dowożenie" rozumie się przywóz dzieci i młodzieży z miejscowości zamieszkania do szkół i ich odwóz do miejscowości zamieszkania. Wykonawca zapewni pełną obsługę, opiekę nad dziećmi w postaci osób odpowiedzialnych za zapewnienie opieki nad dowożonymi dziećmi. W każdym autobusie musi znajdować się jeden opiekun mający pieczę nad dziećmi zarówno w czasie jazdy, jak i przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdów.
Kierowca autobusu nie może jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane zapewnieniem należytej opieki podczas wykonania usługi (koszty zatrudnienia opiekunów).
Przedmiot zamówienia obejmuje:
a)przewóz uczniów na trasach 1-6 ( szczegółowe trasy przedstawiono w załącznikach do SIWZ nr 11, 12, 13, 14, 15, 16) w dni zajęć szkolnych wraz z zapewnieniem opieki nad przewożonymi osobami,
b)świadczenie dodatkowych usług przewozowych uzależnionych od potrzeb szkół (wówczas opiekę nad przewożonymi uczniami zapewnia szkoła).
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
kod 60130000 -0 Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
07.02.2015r. - 31.01.2019r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja). Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ważną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego.
2)posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch usług w zakresie stałego lub okresowego przewozu osób, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenie dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub sa wykonywane należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do wykonywania zamówienia.
3)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) co najmniej sześć osób posiada uprawnienia do kierowania autobusami szkolnymi,
b) dysponuje autobusami niezbędnymi do wykonania usługi oraz autobusami zamiennymi w przypadku awarii sprzętu podstawowego.
4)sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -Zamawiający uzna warunek za spełniony, w oparciu o złożone oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy ZP.
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium
Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000 PLN, słownie: słownie gr/zł: trzydzieści tysięcy 00/100
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp. | Nazwa kryterium | Waga |
1 | cena | 98% |
2 | Parametry techniczne | 2% |
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2016-01-08 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego
Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
Wojska Polskiego 54
16-300 Augustów
II piętro
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2016-01-08, o godz. 10:10 w siedzibie zamawiającego
Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
Wojska Polskiego 54
16-300 Augustów
II piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 60 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin przekazania ogłoszenia o zamówieniu do Dz. U. UE:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane do publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej dnia 2015-11-20
____________________________________
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres zoes@neostrada.pl
Pytania i wyjaśnienia:
1.Wyjaśnienie nr 1 z dnia 03 grudnia 2015 roku.
2.Wyjaśnienie nr 2 z dnia 09 grudnia 2015.
Metryka strony