20120913-kadry
Augustów: Wybór kadry zarządzającej projektami: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy oraz RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie
Numer ogłoszenia: 345720 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów , ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432240, faks 087 6432240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektami: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy oraz RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektu w projekcie POKL WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy nr POKL.09.01.02-20-729/12 oraz koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu i animatora metodycznego RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie nr POKL.09.01.02-20-682/12 (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.2.) Celem głównym projektów jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas IV - VI ze Szkoły Podstawowej w Kolnicy i Szkoły Podstawowej w Netcie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: część 1 i 3 -Koordynator projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy (40h/m-c przez 22 m-ce) -Koordynator projektu RÓWNY START DLA NETTY (35h/m-c przez 20 m-cy) część 2 - Asystent koordynatora projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy (30h/m-c przez 22 m-ce) część 4 Administrator projektu RÓWNY START DLA NETTY (30h/m-c przez 20 m-cy) część 5 animator metodyczny projektu RÓWNY START DLA NETTY (10h/m-c przez 20 m-cy).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w częściach nr 1- 5 zamówienia zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji projektów POKL
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji projektów POKL
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego, b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT, - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, c) inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, d) warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/ oraz w siedzibie Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 54 16-300 Augustów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 54 16-300 Augustów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 40h/m-c przez 22 m-ce obowiązki koordynatora: zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent koordynatora projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 30h/m-c przez 22 m-ce obowiązki Asystenta koordynatora - zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koordynator projektu RÓWNY START DLA NETTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 35h/m-c przez 20 m-cy obowiązki koordynatora - zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Administrator projektu RÓWNY START DLA NETTY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługe należy wykonać w ilości: 30h/m-c przez 20 m-cy obowiązki Administratora projektu - zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: animator metodyczny projektu RÓWNY START DLA NETTY (10h/m-c przez 20 m-cy).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługe należy wykonać w ilości: 10h/m-c przez 20 m-cy obowiązki Animatora projektu - zgodnie z SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Metryka strony