Wyjaśnienia z dnia 05.01.2021r. dotyczące zmiany terminu składania i otwarcia ofert

Augustów, dnia 05.01.2021r.

ZOES.271.2.2020

 

Dotyczy postępowania w sprawie zamówienia publicznego opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.12.2020 r. pod nr 773185-N-2020 pn:

"Dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych na terenie gminy Augustów od dnia podpisania umowy w 2021 roku do dnia 31 grudnia 2022 roku

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2019 poz. 1843 z późn. zm.), zwanej dalej PZP, Zamawiający dokonuje zmiany treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie terminu składania ofert.

I. Rozdział XVIII. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert otrzymuje nowe brzmienie:

  1. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół, ul. Mazurska 1C, 16-300 Augustów (pok. 37 sekretariat).
  2. Termin składania ofert upływa w dniu 13 stycznia 2021 roku o godz. 10;00.
  3. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.
  4. Oferta złożona po terminie wskazanym w pkt. 1 zostanie niezwłocznie zwrócona, zgodnie z art. 84 ust. 2 ustawy Pzp.
  5. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13 stycznia 2021 roku o godz. 10:15 w siedzibie Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, ul. Mazurska 1C, 16-300 Augustów sala konferencyjna.
  6. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający przekaże zebranym Wykonawcom informację o wysokości kwot, jakie zamierza przeznaczyć na sfinansowanie poszczególnych części zamówienia.
  7. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi bezpośrednio po odczytaniu ww. informacji. Po otwarciu ofert przekazane zastaną następujące informacje: nazwę oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje wskazane w art. 86 ust. 4 p.z.p., jeżeli ich podanie przez Wykonawców było wymagane. Niezwłocznie po otwarciu ofert zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:

kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;

firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;

ceny, terminu wykonania zamówienia, warunków płatności zawartych w ofertach.

Załączniki:

  1. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych

 


 

 

Ogłoszenie nr 540395944-N-2021 z dnia 05.01.2021 r.

 

Augustów:

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

OGŁOSZENIE DOTYCZY:

Ogłoszenia o zamówieniu

INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU

Numer: 773185-N-2020 Data: 29.12.2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, Krajowy numer identyfikacyjny 79019371900000, ul. Mazurska 1C, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 876 432 240, e-mail zoes@post.pl, faks 876 432 240.

Adres strony internetowej (url): www.bip.zoes.wrotapodlasia.pl

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:

Numer sekcji: IV.6 Informacje administracyjne

Punkt: 6.2 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 08.01.2021, godz:10:00 W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.01.2021, godz:10:00

Metryka strony

Udostępniający: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Wytwarzający/odpowiadający: ZOES Gminy Augustów

Data wytworzenia: 2021-01-05

Wprowadzający: Krystyna Buksińska

Data modyfikacji: 2021-01-05

Opublikował: Krystyna Buksińska

Data publikacji: 2021-01-05