20120913-kadry

Augustów: Wybór kadry zarządzającej projektami: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy oraz RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie
Numer ogłoszenia: 345720 - 2012; data zamieszczenia: 13.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów , ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432240, faks 087 6432240.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór kadry zarządzającej projektami: WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy oraz RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Wybór koordynatora projektu i asystenta koordynatora projektu w projekcie POKL WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy nr POKL.09.01.02-20-729/12 oraz koordynatora projektu, asystenta koordynatora projektu i animatora metodycznego RÓWNY START DLA NETTY w SP w Netcie nr POKL.09.01.02-20-682/12 (Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1.2.) Celem głównym projektów jest wyrównanie szans edukacyjnych uczniów klas IV - VI ze Szkoły Podstawowej w Kolnicy i Szkoły Podstawowej w Netcie. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 5 części: część 1 i 3 -Koordynator projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy (40h/m-c przez 22 m-ce) -Koordynator projektu RÓWNY START DLA NETTY (35h/m-c przez 20 m-cy) część 2 - Asystent koordynatora projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy (30h/m-c przez 22 m-ce) część 4 Administrator projektu RÓWNY START DLA NETTY (30h/m-c przez 20 m-cy) część 5 animator metodyczny projektu RÓWNY START DLA NETTY (10h/m-c przez 20 m-cy).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w częściach nr 1- 5 zamówienia zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji projektów POKL

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: posiadać wykształcenie wyższe oraz doświadczenie w realizacji projektów POKL

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony formularz ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego, b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT, - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych usług, c) inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, d) warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/ oraz w siedzibie Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 54 16-300 Augustów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów ul. Wojska Polskiego 54 16-300 Augustów..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Koordynator projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 40h/m-c przez 22 m-ce obowiązki koordynatora: zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Asystent koordynatora projektu WIEM, UMIEM, POTRAFIĘ w SP w Kolnicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 30h/m-c przez 22 m-ce obowiązki Asystenta koordynatora - zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 22.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koordynator projektu RÓWNY START DLA NETTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługę należy wykonać w ilości: 35h/m-c przez 20 m-cy obowiązki koordynatora - zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Administrator projektu RÓWNY START DLA NETTY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługe należy wykonać w ilości: 30h/m-c przez 20 m-cy obowiązki Administratora projektu - zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: animator metodyczny projektu RÓWNY START DLA NETTY (10h/m-c przez 20 m-cy).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: usługe należy wykonać w ilości: 10h/m-c przez 20 m-cy obowiązki Animatora projektu - zgodnie z SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 20.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Metryka strony

Udostępniający: Marzenna Gąsiewska

Wytwarzający/odpowiadający: Krystyna Buksińska

Wprowadzający: Krystyna Buksińska

Data wprowadzenia: 2012-09-13

Data modyfikacji: 2012-09-13

Opublikował: Krystyna Buksińska

Data publikacji: 2012-09-13