20120912_MG
Augustów: Prowadzenie zajęć dodatkowych z dziećmi w SP w Netcie w ramach realizacji projektu: Równy start dla Netty nr POKL.09.01.02-20-682/12
Numer ogłoszenia: 343016 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów , ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie, tel. 087 6432240, faks 087 6432240.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć dodatkowych z dziećmi w SP w Netcie w ramach realizacji projektu: Równy start dla Netty nr POKL.09.01.02-20-682/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące przeprowadzenie zajęć z dziećmi w SP w Netcie w ramach projektu Równy start dla Netty nr POKL.09.01.02-20-682/12. Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 14 części.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w częściach nr 1- 14 zamówienia zgonie z art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonawca w celu spełnienia powyższego warunku musi wykazać, że dysponuje osobami spełniającymi następujące wymagania: a) zajęcia korekcyjno-kompensacyjne - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz przygotowanie w zakresie terapii pedagogicznej, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz minimum 5 letni staż - dla części nr 11 zamówienia, b) zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie logopedii z przygotowaniem pedagogicznym lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym oraz studia podyplomowe w zakresie logopedii - dla części nr 12 zamówienia, c) zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy- wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania wychowania fizycznego i uprawnienia do prowadzenia gimnastyki korekcyjnej lub wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym i ukończone studia podyplomowe w zakresie gimnastyki korekcyjnej, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz minimum 5 letni staż - dla części nr 10 zamówienia. e) zajęcia rozwijające zainteresowania i uzdolnienia uczniów - wykształcenie wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym dającym kwalifikacje do nauczania w szkole podstawowej, stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego oraz minimum 5 letni staż - dla części nr 1 -9 zamówienia. f) specjalistyczna opieka psychologiczna - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu psychologii + przygotowanie pedagogiczne dla części nr 13 zamówienia. g) Specjalistyczna opieka pedagogiczna - wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu pedagogiki szkolnej z przygotowaniem pedagogicznym dla części nr 14 zamówienia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz ofertowy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: a) termin realizacji zamówienia może ulec zmianie w następujących sytuacjach: - zawieszenia wykonania usług przez Zamawiającego, b) wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: - zmiana stawki urzędowej podatku VAT, - rezygnacji z części usług, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy -o wartość niewykonanych usług, c) inne zmiany: - w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ, d) warunki zmian: - inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, - uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacji przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, - forma zmian - aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl oraz w siedzibie Zespoł Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2012 godzina 11:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów, ul. Wojska Polskiego 54, 16-300 Augustów, woj. podlaskie..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany będzie w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych oraz dostawa pomocy dydaktycznych...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zajęcia wyrównawcze z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia rozwijające z języka angielskiego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne Sprawdzian na 40.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia dla dzieci zainteresowanych informatyką Z internetem przez świat.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia rozbudzające zainteresowania przyrodnicze Młody geniusz.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zajęcia koła tanecznego.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zajęcia sportowe - tenis stołowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zajęcia sportowe dla dzieci zainteresowanych piłką nożną - Koko, koko - piłka spoko.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zajęcia rozwijające umiejętności polonistyczne Bliżej sukcesu.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 32 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 32 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zajęcia z gimnastyki korekcyjnej dla dzieci z wadami postawy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 64 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 64 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów z deficytami rozwojowymi.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 64 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 64 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 64 godziny w roku szkolnym 2012/13 + 64 godziny w roku szkolnym 2013/14.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Specjalistyczna opieka psychologiczna.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 godzin w roku szkolnym 2012/13)..
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Specjalistyczna opieka pedagogiczna.
-
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 20 godzin w roku szkolnym 2012/13.
-
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
-
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
-
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Jan Ordowski
Dyrektor ZOES
Metryka strony