20100430_MG_przetarg
1.Zmiany do SIWZ z dnia 07 maja 2010 roku.
2.Zmiany i wyjaśnienia do SIWZ z dnia 11 maja 2010 roku + załaczniki: załącznik1 załącznik2 załacznik3 załącznik4
Augustów, 2010-04-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy 01/2010: Nazwa zadania: remont Szkoły Podstawowej im. Sybiraków w Netcie
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z p. zm) Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów
Adres zamawiającego: Wojska Polskiego 54
Kod Miejscowość: 16-300 Augustów
Telefon: 87 643 22 40
Faks: 87 643 22 40
Adres strony internetowej: bip.zoes.wrotapodlasia.pl
Adres poczty elektronicznej: zoes@neostrada.pl
Godziny urzędowania: 7:00 - 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
bip.zoes.wrotapodlasia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego 16-300 Augustów ul. Wojska Polskieg54 . Na wniosek Wykonawcy Zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. Opłata za udostępnienie Specyfikacji wynosi 20zł. Kwota za udostępnienie Specyfikacji pokrywa koszty druku oraz przekazania.
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
1.ocieplenie ścian fundamentowych na głębokość 100 cm poniżej poziomu terenu styropianem ekstradowanym gr. 10 cm 2. ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem frezowanym PS - E FS-15 gr. 14 cm wraz z wykonaniem zewnętrznej warstwy tynkarskiej z tynku cienkowarstwowego krzemianowo-silikonowego extra clean-baranek drobnoziarnisty 1,5mm lub równoważnym 3. wykończenie zewnętrzne budynku ( montaż podokienników z blachy stalowej powlekanej, wykonanie wokół budynku opaski z płyt betonowych 35x35x5 cm) Wykonanie i montaż brakującej stolarki okiennej.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, 45421000-4 - roboty w zakresie stolarki budowlanej
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
2010-07-30
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania specjalnych uprawnień (koncesja, zezwolenie, licencja) –
1.) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - zał. 3.1.
2. ) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłatami. - zał. 3.2.
3. ) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenie Wykonawcy.- zał. 3.3.
2 posiadania wiedzy i doświadczenia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę realizacji co najmniej 5 robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty - zał. 5
b) przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 )
3 dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) dysponuje kierownikiem budowy; pracownikami, którzy zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty - zał. 4
b) zrealizował w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 5 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotowego zamówienia o wartości nie mniejszej niż wartość składanej oferty - zał. 5
c) przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 ).
4 sytuacji ekonomicznej i finansowej,
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 2 )
2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna.
VIII. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Lp | Nazwa kryterium | Waga kryterium | Szczegółowy opis, wzór | Uwagi, objaśnienia |
1 | cena | 100% | Cn/Cox100x100%=liczba punktów Cn-najniższa cena spośród ofert nie odrzuconych, Co - cena oferty rozpatrywanej |
|
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2010-05-17 do godz.10:00 w siedzibie zamawiającego:
16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2010-07-172, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego:
16-300 Augustów ul. Wojska Polskiego 54
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
informacja o zastosowaniu aukcji elektronicznej
- nie dotyczy
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego.
XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia:121146-2010. Data zamieszczenia 2010-04-30
__________________________________________________________
Zamawiający:
Jan Ordowski
Dyrektor Zespołu Obsługi Ekonomicznej
Szkół Gminy Augustów
Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres zoes@neostrada.pl
Zmiany i wyjaśnienia:
1.Zmiany do SIWZ z dnia 07 maja 2010 roku.
2.Zmiany i wyjaśnienia do SIWZ z dnia 11 maja 2010 roku+ załaczniki: załącznik1 załącznik2 załacznik3 załącznik4
Metryka strony