20081118_olej

 

06/2008

Augustów, 2008-11-28

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Numer sprawy: 06/2008.

Nazwa zadania: Dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie Gminy Augustów

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr. 171, poz. 1058) Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Wojska Polskiego 54

16-300 Augustów

bip.zoes.wrotapodlasia.pl

zoes@neostrada.pl

7:00 - 15:00

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej

poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

bip.zoes.wrotapodlasia.pl

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

Przedmiotem zamówienia jest:

1. dostarczanie oleju opałowego lekkiego do szkół podstawowych i gimnazjów na terenie gminy Augustów w ilości ok.240.000 litrów w sezonach grzewczych 2009-2010 do następujących szkół na terenie Gminy Augustów:

1. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Białobrzegach

2. Szkoła Podstawowa w Jabłońskich

3. Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Janówce

4. Szkoła Podstawowa w Kolnicy

5. Szkoła Podstawowa w Netcie

6. Szkoła Podstawowa w Rutkach

7. Szkoła Podstawowa w Żarnowie

2. Olej opałowy musi spełniać n/w. wymagania

wartość opałowa - min.42,6 MJ/kg

zawartość siarki - max. 0.1%(m/m)

zawartość wody - max 200 mg/kg

barwa - czerwona

gęstość w temp. 15oC - max. 860 kg/m3

zawartość barwnika Red 164 - min.6,3 mg/l

3. Dostawa oleju odbywać się będzie sukcesywnie w okresie od stycznia 2009r. do grudnia 2010 r.

4. Pojedyncza dostawa do jednej szkoły wynosić będzie od 1000 do 5000 litrów, w wyjątkowych wypadkach nie mniej niż 500 litrów.

5. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwiększenia lub zmniejszenia wielkości dostaw w stosunku do zapotrzebowania określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zależności od warunków atmosferycznych.

6. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania w okresie realizacji umowy pełnej ilości zapotrzebowania określonego w SIWZ.

7. Sposoby realizacji dostaw oraz odpowiedzialność wykonawcy:

a) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać przedmiot umowy sukcesywnie, przez okres trwania umowy w cenie jednostkowej zgodnie z warunkami SIWZ i " Formularzem ofertowym"

b) Dostawa towaru następować będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt i ryzyko.

c) Wielkość i termin każdorazowej dostawy określi Zamawiający według bieżących potrzeb, składając Wykonawcy zamówienie w terminie minimum 2 dni od daty wymaganej dostawy oleju.

d) Zamówienia Zamawiający będzie składał Wykonawcy telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.

e) W nagłych przypadkach korekta zamówienia będzie dokonywana telefonicznie.

f) W imieniu Zamawiającego zgłoszeń zapotrzebowania na dostawy dokonywać będzie wyznaczony przez dyrektora ZOES pracownik Zespołu.

g) O przygotowaniu dostawy oleju Wykonawca będzie miał obowiązek zawiadomić Zamawiającego telefonicznie z jednodniowym wyprzedzeniem.

h) Miernikiem dostarczonego oleju opałowego będą wskazania zalegalizowanego licznika paliwa, zainstalowanego na cysternie dowożącej olej.

i) Dowodem zrealizowania każdorazowej dostawy będzie pisemne potwierdzenie przyjęcia towaru przez Dyrektora szkoły lub osobę przez niego upoważnioną.

j) W przypadku stwierdzenia braków lub wad w dostarczonym towarze, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przez Wykonawcę uzupełnienia lub wymiany towaru na wolny od wad.

k)Do każdej dostawy Wykonawca dołączy świadectwo jakości lub równoważny dokument przedstawiający parametry dostarczanego oleju, wystawione przez producenta ( nie gorsze niż określone w ofercie).

l) W przypadku dostarczenia oleju opałowego bez dokumentu, o którym mowa w ppkt. k), lub towaru niezgodnego z obowiązującą normą lub złożona ofertą., Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do odmowy przyjęcia towaru. Ewentualne szkody powstałe z tego tytułu pokryje Wykonawca zamówienia

m) W przypadku zastrzeżeń co do jakości dostarczonego oleju opałowego Zamawiający powiadomi o powyższym fakcie Wykonawcę i w obecności jego przedstawiciela pobrane zostaną próbki zakwestionowanej dostawy oleju opałowego, w celu poddania ich w niezależnym laboratorium badawczym.

n) W przypadku potwierdzenia przez laboratorium badawcze zastrzeżeń Zamawiającego co do jakości oleju opałowego, Wykonawca dostarczy olej opałowy o właściwych parametrach technicznych w ilości, która została zakwestionowana. Dodatkowo Wykonawca obciążony zostanie kosztami badania próbek, kosztami usuwania awarii urządzeń lub kosztami ich wymiany, jeżeli zastosowany olej opałowy, nie spełniający wymagań jakościowych spowoduje ich uszkodzenie lub zniszczenie.

o) Podstawą do obciążenia Wykonawczy kosztami napraw będzie protokół oględzin (napraw)

8) Pozostałe warunki zostały przedstawione we wzorze Umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ

9) Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy. W ofercie należy określić wielkość współczynnika - składnika stałego( z dokładnością do trzech miejsc po przecinku) stanowiącego element ceny oleju opałowego.

Na cenę składają się:

1) cena jednostkowa (cena zakupu oleju opałowego w rafinerii przy temp. otoczenia w dniu zamówienia) + podatek VAT (zł/ litr)

2) współczynnik - składnik stały (zawierający zysk, transport , podatek VAT ...) (zł/litr) Cenę jednostkową dostarczonego oleju stanowi suma dwu w/w. składników Ustala się, że cena jednostkowa brutto może ulec zmianie jedynie w wyniku zmian cen paliw w rafineriach, na podstawie potwierdzenia z rafinerii o cenie towaru (zł/litr) z uwzględnieniem temp. otoczenia z dnia zamówienia przesłanego niezwłocznie faxem Zamawiającemu. Oryginały potwierdzeń z rafinerii należy dołączyć każdorazowo do wystawianej faktury. Zasada wyżej opisana ma odpowiednie zastosowanie w wypadku obniżki ceny opału. Współczynnik - składnik stały nie może ulec zmianie w okresie ważności umowy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej 

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

05.01.2009r. - 31.12.2010r.

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium – cena współczynnika

Waga – 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-12-12 do godz. 10:00

w siedzibie zamawiającego Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Wojska Polskiego 54

16-300 Augustów

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-11-24, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Wojska Polskiego 54

16-300 Augustów

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-01-12

XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej

nie dotyczy

XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z

adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje

dotyczące dynamicznego systemu zakupów

nie dotyczy

XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem

aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona

aukcja elektroniczna

nie dotyczy

XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:

Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie

więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego

XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych. poz. 340237 - 2008 dnia 2008-11-28

____________________________________

Dyrektor Zespołu Obsługi Szkół

Gminy Augustów

Jan Ordowski

 

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres zoes@neostrada.pl

 

 

Wynik przetargu.

Metryka strony

Udostępniający: Marzenna Gąsiewska

Wytwarzający/odpowiadający: Krystyna Buksińska

Wprowadzający: Krystyna Buksińska

Data wprowadzenia: 2008-11-28

Data modyfikacji: 2008-12-30

Opublikował: Krystyna Buksińska

Data publikacji: 2008-11-28