20081022_SP_Jablonskie

05/2008

Miejscowość: Augustów, 2008-10-22

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 05/2008. Nazwa zadania:

Dostawa i instalacja stolarki okiennej i drzwiowej w Szkole Podstawowej w Jabłońskich

Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) Nazwa zamawiającego Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Nazwa zamawiającego :

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Ulica Wojska Polskiego

Kod 16-300 Miejscowość Augustów

Strona WWW http://bip.zoes.wrotapodlasia.pl

E-mail zoes@neostarda.pl

Godziny urzędowania 7-15

II. Określenie trybu zamówienia:

Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych

III Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:

Strona WWW: bip.zoes.wrotapodlasia.pl

Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać:

Formularz ofertowy wraz ze specyfikacją i innymi dokumentami można odebrać w siedzibie Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów w Augustowie ul. W. Polskiego 54 w godz. 9:oo - 14:oo od dnia 28.10.2008 r. .

IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:

1. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia

Dostawa i instalacja stolarki okienej i drzwiowej z obróbką glefów z obu stron na czysto i ewentualnym uzupełnieniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wg wykazu stolarki okiennej – zał. nr 4

1. Demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej

2. Dostawa i montaż nowej stolarki okiennej PCV, drzwiowej aluminium

3. Osadzenie, pianowanie, tynkowanie i uzupełnienie ubytków powstałych w trakcie montażu wokół otworów okiennych i drzwiowego;

4. Zakup wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia

5. wywiezienie i utylizacja odpadów

Wymagania ogólne :

Okna:

1. Materiał PCV, kolor biały o WSP przenikania ciepła max UR= 1,40W/ (m2xK )

2. profil minimum pięciokomorowy , ościeżnica nie mniej niż 70 mm

3. okna dwuszynowe, szyba o wSP k niewiększym od 1,1

4. okucia z funkcją mikrowentylacji z trzema grzybkami antywyważeniowymi w skrzydle

rozwierno-uchylnym uszczelnienie podwójne , blokada antyprzeciągowa

5. sugerowana jest wizja lokalna przed sporządzeniem oferty

6. po podpisaniu umowy, a przed przystąpieniem do produkcji stolarki, koniecznie należy

dokonać szczegółowych pomiarów na obiekcie.

7. materiały użyte do prac musza posiadać niezbędne atesty , certyfikaty, aprobaty techniczne

8. minimalny wymagany okres gwarancji na roboty budowlane – 3 lata

9. minimalny wymagany okres gwarancji na stolarke okienna i drzwiową – 5 lat

Drzwi wejściowe z aluminium "ciepłego" w kolorze brązowym wypełnienie : panel i wkład szybowy antywłamaniowy z szybą bezpieczną

Wymiary okien i drzwi:

Poz. 1. 780 x 430 szt. 1

Poz. 2. 820 x 1620 szt. 8

poz. 3. 1400 x 1440 szt. 4

poz. 4. 2200x 1400 szt 1

poz. 5. 1680 x 1620 sz 9

poz. 6. 1680 x 2120 szt. 8

poz. 7. 2360 x 2120 szt. 7

poz. 8. 1680 x 1620 szt. 1

poz. 9. 1500 x 3000 szt. 1 drzwi

Propozycje Zamawiającego w zakresie sposobu otwierania i uchylania zawierają załączone rysunki poglądowe – załącznik nr 4

Wykonawca powinien posiadać własny sprzęt specjalistyczny do transportu stolarki. Koszty transportu stolarki od producenta na miejsce wbudowania należy wliczyć do ceny jednostkowej.

2. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.

Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV :44.22.10-5; 45.42.11.00-5

Słownictwo główne: okna i drzwi i podobne elementy ;

Słownictwo uzupełniające : instalowanie okien i drzwi

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

VI. Termin wykonania zamówienia:

termin wykonania zamówienia 21.12.2008r

VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

opis warunków i sposobu oceniania

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;

3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;

4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.

2. Na potwierdzenie spełniania ww. warunków Zamawiający wymaga złożenia przez

Wykonawców pisemnych oświadczeń i dokumentów, określonych w rozdziale V SIWZ.

3. Warunki będą oceniane, na podstawie druku ZP-17 (spełnia/nie spełnia).

VIII. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Waga

najniższa cena 100%

X. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty należy składać do dnia: 2008-11-14 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Ulica Wojska Polskiego 54 II piętro

Kod 16-300 Miejscowość Augustów

XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Oferty zostaną otwarte dnia: 2008-11-14, o godz. otwarcia ofert 10.15 w siedzibie zamawiającego:

Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Ulica Wojska Polskiego

54 II piętro Kod 16-300 Miejscowość Augustów

XII. Termin związania ofertą

Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2008-12-14

XIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych

Nr - poz. 237620 dnia data ogłoszenia w BZP 23.10.2008r.

____________________________________

Dyrektor Zespołu Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów

Jan Ordowski

 

 

Na podstawie art. 27. ust. 2. ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający żąda, aby fakt pobrania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Wykonawca potwierdził poprzez wysłanie stosownej informacji na adres zoes@neostrada.pl

 

Zmiany i wyjaśnienia:

1.Zmiana załącznika nr 4 do SIWZ z dnia 03 listopada 2008.

 

Metryka strony

Udostępniający: Marzanna Gąsiewska

Wytwarzający/odpowiadający: Krystyna Buksińska

Wprowadzający: Krystyna Buksińska

Data wprowadzenia: 2008-10-28

Data modyfikacji: 2008-11-03

Opublikował: Krystyna Buksińska

Data publikacji: 2008-10-28