20140530-MG

 

            Augustów,27.05.2014r

 

Zapytanie ofertowe nr 2/2014

na dostawę wyposażenia: urządzeń i mebli w ramach zadania

Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Augustów

 poniżej 30.000 euro

 

 

I.  ZAMAWIAJĄCY : Zespół Obsługi Ekonomicznej Szkół Gminy Augustów 16-300 Augustów, ul. Wojska Polskiego 54

 

II.   OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

1.     Przedmiotem zamówienia: usługa polegająca na dostarczeniu urządzeń i wyposażenia łazienek i pomieszczeń niezbędnych do realizacji projektu „Wyposażenie oddziałów przedszkolnych w Gminie Augustów”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Kody CPV:

44411000-4  Wyroby sanitarne

39713430-6  Odkurzacze

39713210-8  Pralki i suszarki

39713420-3  Froterki do podłóg

39141000-2  Meble i wyposażenie kuchni

39161000-8  Meble przedszkolne

39143110-0  Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane

39531000-3  Dywany

44482000-2  Urządzenia przeciwpożarowe

 

2.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:

Wykonawca dostarczy meble i wyposażenie, wg wykazu- Załącznik nr 1

Wyposażenie przeznaczone będzie dla dzieci uczęszczających do przedszkola  - powinny zatem uwzględniać wiek dzieci - 3-5 lat; powinny posiadać także odpowiednie atesty i certyfikaty zgodności z europejskimi normami oraz być w 100% bezpieczne dla dzieci - beneficjentów ostatecznych w projekcie. Dostarczony do przedszkola przedmiot zamówienia musi być nowy, kompletny, wyprodukowany nie później niż w 2013 roku, wolny od wad i posiadać prawem wymagane certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności CE itp. Przy dostawie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcje obsługi w języku polskim.

W związku z tym, że w budżecie projektu, w większości przypadków, jest one podane z nazwy, Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3 podaje ich nazwę własną dodając że można dostarczyć przedmioty równoważne lub o parametrach wyższych:

- Przedmiot zamówienia ma być opakowany w sposób zabezpieczający go przed uszkodzeniem. Na Wykonawcy ciąży odpowiedzialność z tytułu uszkodzenia lub utraty przedmiotu umowy aż do chwili wydania Zamawiającemu w miejscu dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru.

- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt i ryzyko przedmiot zamówienia w miejsce dostawy oraz tam gdzie jest to wymagane dokonać jego montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.

Opisane w niniejszej wykazie parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego.

Dostawa obejmuje transport przedmiotu zamówienia do Oddziałów Przedszkolnych  w szkołach podstawowych w: Białobrzegach, Jabłońskich, Janówce, Kolnicy, Netcie i Żarnowie oraz rozładunek, wniesienie do wskazanych pomieszczeń i sprawdzenie kompletności.

Szczegółowy opis zamówienia w zał. nr 1

III. Warunki płatności – 30 dni od otrzymania f-ry , po protokólarnym odbiorze urządzeń i wyposażenia przez odbierającego.

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

            Termin wykonania przedmiotu zamówienia: w uzgodnieniu z Zamawiającym jednak nie później niż do 30 września 2014r.

V. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

Oferent powinien stworzyć ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

Do oferty muszą być załączone: rysunki, zdjęcia, opisy oferowanych urządzeń i mebli

Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.

           Oferta powinna być:

            - opatrzona pieczątką firmową,

            - posiadać datę sporządzenia,

            - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP,

            - podpisana czytelnie przez wykonawcę.

 

VI. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

1.    Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres: zoes@neostrada.pl   , faksem     na nr: 87 643 2240 w.22,  poczty lub  kuriera   do dnia 12.06.2014r do godz. 12oo

2.    Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

      3.    Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

4.    W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

 

VII. OCENA OFERT

            Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie ceny.

 

VIII. INFORMACJE DOTYCZĄCE WYBORU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi oferentów za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faxem.

 

IX. DODATKOWE INFORMACJE

Dodatkowych informacji udziela Marzenna Gąsiewska pod numerem telefonu 87 643 22 40 oraz adresem email: zoes@neostrada.pl

 

X. ZAŁĄCZNIKI

  1. Zał. nr 1 wykaz z opisem urządzeń i wyposażenia – Oferta cenowa
  2. Zał. nr 2 wzór umowy                                                                                                                                         

Metryka strony

Udostępniający: Marzenna Gąsiewska

Wytwarzający/odpowiadający: Krystyna Buksińska

Wprowadzający: Krystyna Buksińska

Data wprowadzenia: 2014-05-30

Data modyfikacji: 2014-05-30

Opublikował: Krystyna Buksińska

Data publikacji: 2014-05-30